2009-04-25

Hej hej!
Idag var jag och älsko till etunao ch köpte oss en bärbar dator som vi ska ha här hemma. Mycket trevligt.

Jag har också träffat en vän, varit med min finaste älsko. Blev en glass för mig och vännen sen så tog jag och älsko varsin hamburgare vid 20 tiden. Nu sitter vi i soffan, älsko spelar resedent evil på sitt xbox360 och jag klickar på bärbara. Känns skönt att både ha en bärbar och en vanlig. Nu fattas det bara en 42 eller 50 tumms platt tv. Sen är vårat hem komplet på tekniska prylar. Någon dag ska vi köpa ett bord till våran balkong samt blommor och blomm-lådor, bllir nog två st.



Nu kollar älsko på mig och frågar: "skriver du vad vi har gjort i helgen?" :D "puss puss, love u"

Nu ska vi se en film, blir nog "the day the earth stood still"

Älskar min finaste, respektfulla älsko, finns ingen bättre och snyggare än dig.

Just det mamma, "rosa, haha... haha... hahahahah..." Vi är bäst, älskar min finaste mamma! <3

Hörs senare! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0